نشر وزير الدفاع الإسرائيلي عبر منصة إكس :
لا توجد أي نية للانسحاب من قلعة الشقيف (البوفور)، ولن ننسحب من المنطقة الأمنية في لبنان
نشر وزير الدفاع الإسرائيلي عبر منصة إكس :
אין לישראל כל כוונה לסגת מהבופור שהוא חלק בלתי נפרד מאזור הביטחון בלבנון וחיוני להגנה על יישובי הגליל ועל כוחות צה"ל.
— ישראל כ”ץ Israel Katz (@Israel_katz) June 21, 2026
כפי שרה"מ נתניהו ואני הבהרנו – ישראל לא תיסוג מאזור הביטחון בלבנון.
لا توجد أي نية للانسحاب من قلعة الشقيف (البوفور)، ولن ننسحب من المنطقة الأمنية في لبنان